2017. jún 12.

1977

írta: Skog
1977

1977 induljon akkor egy negyven éves filmes időutazás.

Itt egyből egy "hibával" kezdtünk, 1973-ból ide ugrott a Piedone, a zsaru. Ez remélhetőleg soha nem történik meg újra, de egyszerűen nem bírtam az eredetileg kiválasztott filmet megnézni, végignézni. Cserve még nem nagyon látott Bud Spencer és Terence Hill filmet, én meg elsőre boldogan letöltöttem 1977-ből a Bűnvadászokat. A cím alapján nem jutott eszembe, hogy ezt az opuszt még gyerekként se nagyon szerettem, belenézve felnőttként nem bírtam megnézni. Többször ilyen nem lesz, a kiválasztott filmeket fogjuk megnézni. Szóval így ugrott be a Piedone. Az 1977-es évből, az alábbi filmek lettek kiválasztva:

The spy who loved me/A kém, aki szeretett engem. Ez a tengeralattjárós James Bond

The Duellists/Párbajhősök. Ez egy Harvey Keitel film, vagy inkább Ridley Scott rendezői debütálása.

Egy erkölcsös éjszaka. Makk Károly filmje.

Cet obscur objet du desir/A vágy titokzatos tárgya. Luis Bunuel utolsó filmje.

004-the-duellists.jpg

 

Szólj hozzá